Laur klienta dla Hondy CR-V

Honda CR-V zdobyła I miejsce w piątej edycji programu „LAUR KLIENTA 2009” w kategorii "Samochody terenowe" .

"Laur Klienta/Konsumenta" to największy program konsumencki w kraju, zakrojony na skalę ogólnopolską - sondaż, którego wyniki dają obraz popularności danego produktu w jego kategorii.
Tytuł nadany modelowi CR-V przez organizatora konkursu, w rzeczywistości przyznany został przez  polskich konsumentów. Jest on potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o SUV-ie marki Honda oraz formą jego zbiorowej rekomendacji.

 

W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie, dodatku w Rzeczpospolitej.
Ankietę przeprowadziła Grupa Media Partner, wydawca m.in. Rzeczy o Biznesie, w największych miastach w Polsce. Pytania zadawane były zarówno podczas bezpośrednich rozmów z klientami, jak i wywiadów telefonicznych, przy czym badanie powtarzano raz w miesiącu, przez pół roku.
Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, innowacyjność, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji znajomym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.



Źródło: Honda, mototarget

RAPORT

Polska
Świat
Replay Media 2009 - 2024 - wszystkie prawa zastrzeżone. | Polityka Plików Cookies