Aston Martin otwiera pierwszy salon w Polsce

Marka Aston Martin została gorąco powitana w Polsce podczas gali inaugurującej otwarcie jej pierwszego salonu na terytorium Polski. Gala została zorganizowana wraz z AML Polska, która jako jedyna firma w naszym kraju będzie reprezentowała uznaną angielską markę pod nowym szyldem „Aston Martin Warszawa”.
Dr. Ulrich Bez, Prezes firmy Aston Martin, powiedział: „Klienci w Polsce wyrażają ogromne zainteresowanie naszymi samochodami. Cieszymy się, że udało się nam znaleźć godnego zaufania partnera i odpowiednie miejsce, dzięki którym nasi klienci będą mieli bezpośredni dostęp do naszych aut. Rynek samochodów luksusowych w Polsce rozwija się zarówno na poziomie nabywców indywidualnych, jak i klientów biznesowych. Dzięki ciągłemu napływowi inwestycji z zagranicy oraz szybkiemu rozwojowi gospodarczemu, zarówno Warszawa, jak i nasi nowi partnerzy, mają wiele do zaoferowania. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy powitać ich w naszej drużynie. Warszawa odegra nieocenioną rolę w procesie ekspansji na rynki Europy Wschodniej, co stanowi ważny punkt w strategii rozwoju sieci sprzedaży.”
Marcin Dąbrowski, Vice Prezes oraz Dyrektor Zarządzjący AML Polska, powiedział: “Cieszymy się bardzo, że udało nam się rozpocząć współpracę z tak ekskluzywną marką, jaką jest Aston Martin. Dzięki temu Warszawa dołączy do najbardziej prestiżowych miejsc na motoryzacyjnej mapie świata.

Aston Martin będzie miał u nas pełne przedstawicielstwo, jako produkt najwyższej klasy, niepowiązane z żadną z innych przodujących angielskich marek, jakie przez ostatnie kilka lat mieliśmy przyjemność reprezentować, osiągając przy tym imponujące sukcesy.”
Nowy salon Astona Martina o powierzchni 170 m2 przeznaczonej tylko i wyłącznie dla tej ekskluzywnej marki został zaprojektowany tak, by pomieścić wszystkie podstawowe modele: V8, V12, Vantage, DB9 oraz DBS. Wyczekiwany czterodrzwiowy model Aston Martin Rapide, który zadebiutował w 2009 roku na Frankfurt Motor Show, a następnie zdobył uznanie mediów podczas swojej światowej premiery w Walencji, będzie dostępny już od kwietnia. Ponadto, w salonie znajdziemy dwa sportowe modele pokazowe, które zapewnią klientom dodatkowe wrażenia.
Lokalizacja salonu – dziesięć minut jazdy od centrum Warszawy, tuż przy właśnie odnawianym Stadionie Narodowym przy Alei Waszyngtona – zapewnia idealne warunki zarówno dla sprzedaży oraz serwisu samochodów Aston Martin dla terenu całej Polski.
Aston Martin nieustannie powiększa sieć dealerów swoich pojazdów na całym świecie. Na rok 2010 zaplanowano wiele projektów z tym związanych. W 16 europejskich krajach znajduje się aktualnie 48 salonów, włączając w to nowopowstałe przedstawicielstwo w Warszawie. W najbliższym czasie planowane jest otwarcie salonów w stolicy Grecji oraz we włoskiej Florencji.



Źródło: Aston Martin, fot. Aston Martin, mototarget

RAPORT

Polska
Świat
Replay Media 2009 - 2024 - wszystkie prawa zastrzeżone. | Polityka Plików Cookies